Соціальна група "Made in CA" уважно стежить за рухом «Купуй канадське» і каже про "переломний момент"
Соціальна група "Made in CA" ( "зроблено в Канаді") уважно стежить за рухом «Купуй канадське» — і те, що зараз спостерігається, вона вважає— це "більше, ніж тенденція. Це переломний момент".
Нагадаємо, цей рух розпочався після "торгівельної війни", яка розпочалася с ініціативи нового президента США Дональда Трампа.
Як поідомляє "Made in CA" , згідно з нещодавнім опитуванням від Narrative Research, канадці змінили свою поведінку:
- 68% канадців активно шукають продукцію канадського виробництва
- 56% перевіряють етикетки, щоб уникнути американських товарів
- 22% скасували поїздки на південь від кордону
- 9% відмовилися від американських стрімінгових сервісів
- 22% активно шукають канадські розваги — від музики та фільмів до подкастів та радіо
"Це не символічні жести — це реальні зміни в поведінці, пише "Made in CA". - І вони відкривають реальні двері для канадського бізнесу. У міру того, як наші полиці заповнюють все менше американських товарів, канадські бренди нарешті отримують місце, на яке вони давно заслуговували — щоб їх бачили, зберігали на складі та вибирали. Коли долари залишаються тут, вони підтримують щось більше: місцеві робочі місця, інновації та довгострокову незалежність. Крім цифр, ми чуємо це з перших вуст від компаній, з якими спілкуємося. Розподільники кружляють у відповідь. Ритейлери просять канадського виробництва. А покупці кажуть: «Я знайшов тебе, тому що шукав канадця».Такі зрушення не просто обнадіюють — вони потужні".
Повідомляється також, що "знайти місцеві варіанти також стає простіше". За даними цього ж опитування:
- 56% канадців кажуть, що їх легко ідентифікувати продукцію, виготовлену в Канаді
- 68% довіряють етикеткам від виробників та виробників
- 60% довіряють етикеткам продуктових магазинів
- Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы получить возможность отправлять комментарии