Гарячі новини

Про залізничну гілку на півночі Луганщини говорять вже шостий рік. У Луганській ОДА створили комісію, яка має розробити технічну документацію та пропозиції стосовно покращення логістики у регіоні

Фермери Луганської області під час жнив-2019 вже зібрали понад 1 мільйон тон зерна. Відсустність логістики залізницею і бездоріжжя негативно впливають на ціну, за якою підприємці продають зерно.

Будівництво залізничної колії приєднає п’ять аграрних районів області до загальноукраїнської мережі залізничних доріг та зменшить логістичні витрати сільгосппідприємств Луганщини на транспортування врожаю. У Луганській ОДА створили комісію, яка має розробити технічну документацію та  пропозиції стосовно покращення логістики у регіоні, повідомляє “Бізнес-Схід”

Сьогодні  на території Луганщини є елеватори та потужності для збереження зерна. Але його подальше транспортування викликає чимало труднощів.

“На ділянці Сватове-Білокуракине немає залізниці, це пов’язано сьогодні з безпековими питання. Зараз аграрії користуються гілкою Старобільськ-Рубіжне, -розповіла заступниця директора департаменту АПК Луганської ОДА Любов Безкоровайна. – Аби зберегти дороги, бо зараз зерно возять машинами, нам дуже потрібне залізничне сполучення”.

Зокрема, відсутність залізничного сполучення між гілками Куп’янськ-Вузловий – Попасна та Лантратівка – Кіндрашівська Нова не дозволяє з’єднати сільськогосподарські райони області із загальноукраїнською мережею залізничних доріг та є причиною руйнування автошляхів області зерновозами – важковаговиками.

У Луганській ОДА зараз створили комісію, до якої входять також фермери області. Частина з них готова вкладати гроші у створення нових логістичних маршрутів.

“На цій ділянці, де може бути залізнична гілка, значна кількість земельних ділянок різної форми власності, це все потребує узгодження. Ми направили нашим великим агровиробникам пропозиції, аби вони співфінансували цей проєкт”, - додала Любов Безкоровайна.  

Також  важливим для аграріїв є створення потужного логістичного центру перевантаження сировини та  комплексу переробних підприємств.