Луганська обласна адміністрація намагається відвести область від енергетичного колапсу
В Сіверодонецьку 4 квітня в відбулася апаратна нарада щодо підсумків роботи Департаменту регіонального розвитку, промисловості, інфраструктури та енергозбереження облдержадміністрації за 2016 рік та пріоритетні напрямами роботи на 2017 рік. Одним з головних питань на ній тсло питання постачання вугілля на Щастинську ТЕС. Про це інформує сайт ЛОДА.

«Єдина можливість транспортувати вугілля – залізницею до Рубіжного, а потім автотранспортом до Щастя. Але у такому випадку за добу по головній магістралі області будуть проїжджати 160 великовантажівок. Такий інтенсивний рух не тільки «доб’є» наші дороги, а й повністю паралізує рух пасажирського транспорту», – сказав голова облдержадміністрації Юрій Гарбуз.

Тому очільник області доручив Департаменту та «Облавтодору» розробити оптимальну схему руху вантажного транспорту із використанням об’їзних та ґрунтових доріг.
«Упевнений, що ми вирішимо проблему постачання енергоносіїв на Луганську ТЕС та збережемо наші автошляхи», – наголосив Юрій Гарбуз.

Також на нараді зазначено, що на сьогодні Луганська область відключена від Об'єднаної енергетичної системи України. Єдиним джерелом генерації електроенергії є Луганська ТЕС, яка здійснює електропостачання на контрольовану частину області, так і в ОРЛО.
Департаментом проведена значна робота по підключенню регіону до єдиної енергосистеми України. ДП «НЕК «Укренерго» прийнято рішення про будівництво нової підстанції потужністю 500 кВ «Кремінська» із заходами ПЛ 500 кВ «Донбаська-Донська» і будівництво нової повітряної лінії 200 кВ «Кремінська-Ювілейна», яка з’єднає область з Об’єднаною енергосистемою України. Станом на 1 січня 2017 розроблено технічно-економічне обґрунтування проекту, виконано його експертизу. Орієнтовний термін введення підстанції в експлуатацію – I квартал 2018 року.
З метою енергозабезпечення Станично-Луганського району області з підконтрольної території реалізовано проект «Будівництво ПЛ 35 кВ – відпайка на ПС-110 кВ «Станиця-Луганська» від ПЛ 35 кВ «Плотина-Комишне». Будівництво завершено 21 грудня 2016, вартість робіт склала 17 млн грн з власних коштів ТОВ «ЛЕО».
Проблема, яка загрожує області енергетичним колапсом, виникла внаслідок організоаваної "Самопоміччю" блокади залізниці та наступної "націоналізації" підприємств вугільної і металургійної галузі в "ЛНР" та "ДНР".
- Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы получить возможность отправлять комментарии















