Водії фур у ФРН закінчили страйк через борги із зарплати
Водії-дальнобійники, які страйкують у федеральній землі Гессен у центральній частині Німеччини на знак протесту проти заборгованостей із зарплати, завершили страйк, пише DW.
Досягнуто угоди з роботодавцем - польською компанією, заявив у суботу, 30 вересня, профспілковий активіст Едвін Атема з Нідерландів, якого водії уповноважили вести переговори від їхнього імені.
Транспортна фірма у письмовій формі запевнила, що відкликає позови до водіїв.
Крім того, компанія пообіцяла, що не подаватиме нових позовів у Німеччині чи будь-якій іншій країні, зазначив Атема.
Кілька тижнів тому ця фірма подала до прокуратури Дармштадта позов про здирство і не відповідала на запити ЗМІ. Учасники страйку почали одержувати гроші, повідомив активіст, не назвавши конкретних сум.
Таким чином, продовження страйку немає сенсу, додав Атема.
Грефенхаузен став для польської транспортної компанії аналогом Ватерлоо, заявив профспілковий активіст, проводячи паралелі з поразкою французького імператора Наполеона Бонапарта у битві при Ватерлоо.
Водії говорять про борги роботодавця у півмільйона євро - близько 80 далекобійників, більшість яких складають громадяни Узбекистану та Грузії, понад два місяці тому розбили табір на одному із майданчиків для відпочинку на автобані в районі Грефенхаузена.
Багато водіїв вантажівок скаржилися, що не отримували зарплату вже кілька місяців.
За їхніми словами, загальна сума боргу перевищила 500 тисяч євро. У середині вересня приблизно 30 страйкуючих оголосили голодування.
За тиждень акцію протесту в такій радикальній формі припинили за рекомендацією лікарів.
Страйкуючих підтримали німецькі профспілки та різні громадські організації. Експерт DGB нагадав про дотримання норм у галузі перевезень
Тим часом, член правління Об'єднання німецьких профспілок (DGB) Штефан Керцель (Stefan Körzell) закликав отримати з інциденту в Грефенхаузені політичні уроки - на європейському рівні, а також на федеральному та земельному рівнях.
За його словами, страйкуючим далекобійникам вдалося допомогти завдяки великій кількості пожертвувань. Польській владі доведеться назавжди відкликати у транспортної фірми ліцензію, вважає представник DGB. Події в Грефенхаузені не є поодиноким епізодом, зазначив Керцель. Рішення, знайдене у цьому випадку, не усуває проблем у міжнародних автомобільних перевезеннях.
"Продовження експлуатації на дорогах Європи можна запобігти лише у тому випадку, якщо дотримання існуючих правил послідовно перевірятиметься", - підкреслив він.
- Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы получить возможность отправлять комментарии