Гарячі новини

Рейтинг найбагатших династій США очолила родина засновника Walmart

Рейтинг найбагатших династій США очолила родина засновника Walmart

Перше місце у складеному журналом Forbes рейтингу найбагатших сімей США посіла династія Уолтон.

Статки нащадків засновника найбільшого рітейлера у світі компанії Walmart оцінюють у 267 млрд доларів.

Walmart є найбільшим приватним роботодавцем у світі. Тільки США на компанію працюють 1.6 мільйона людина.

Корпорація двічі ставала номінантом антипремії «Найгірший роботодавець» за недотримання прав співробітників, жорстку антипрофспілкову політику, неоплачувані переробки та низьку оплату праці. Крім надтвердої експлуатації, компанія досягла успіху завдяки вивезенню відходів у країни третього світу, стеженню за співробітниками і, як не дивно, плановому господарству.

За оцінками, обчислювальні потужності компанії обробляють дані, отримані від 245 мільйонів клієнтів, 17 500 постачальників на основі внутрішньої активності, і навіть непрямі дані, що впливають на продаж, такі як погода, настрої в соціальних мережах, дати отримання зарплат та допомоги у різних районах країни.

CNBC підтверджує, що у США великий бізнес вже використовує ІІ для стеження за співробітниками .

Повідомлення в Zoom, Microsoft Teams, Slack та аналогічних сервісах аналізують за допомогою штучного інтелекту (ІІ) найбільші роботодавці.

Компанія Aware заявила, що її технологію вже застосовують: Walmart, Chevron, Starbucks, Delta Air Lines, T-Mobile, а також європейські Nestle, AstraZeneca та інші. Моделі ІІ розпізнають тексти та зображення, а також здатні виявляти патерни поведінки: цькування, дискримінацію, недотримання вимог роботодавця, наготу та іншу непристойну поведінку.

Така практика вже багато років використовується для листування з використанням корпоративного e-mail, а новим тут є використання ІІ та його застосування на платформах для обміну швидкими повідомленнями.

Джефф Шуман, гендиректор Aware: «Наш продукт допомагає отримувати інформацію про настрої співробітників у реальному часі. Роботодавці бачать, як працівники конкретної вікової групи чи певному регіоні реагують на нововведення». Шуман стверджує, що програма не вказує на імена конкретних людей. Натомість додатковий модуль відображає, хто саме надіслав те чи інше повідомлення, якщо виявлено ризиковану поведінку чи ознаки екстремізму.

Ступінь «жорсткості» стеження визначає сам роботодавець.

Виторг Aware за останні п'ять років зростає в середньому на 150% на рік, а її типовий клієнт налічує в середньому 30 тис. Співробітників. У цьому компанія має багато конкурентів. Хто ж виграє гонку: ті компанії, що не зливають персональні дані, або ті, що виявилися зговірливішими, — питання риторичне. CNBC попросив компанії прокоментувати використання ІІ для стеження за співробітниками: Walmart, T-Mobile, Chevron, Starbucks або Nestle не відповіли. Питання про те, чи відстежують держави наші «настрої» у соцмережах та месенджерах за умови, що доступ до таких програм уже мають приватні компанії, лише риторичне.