Гарячі новини

Малі та середні підприємства в Канаді все частіше впроваджують штучний інтелект в роботу

Малі та середні підприємства в Канаді все частіше впроваджують штучний інтелект  в роботу. Про це свідчить дослідження, проведене Edelman Mexico та Microsoft у січні цього року, пише Vancouverok.

Малі та середні підприємства Канади (SMB) не можуть дозволити собі витрачати дорогоцінний час та сили на виконання рутинних та трудомістких завдань.

Незважаючи на очевидні переваги, які технології штучного інтелекту можуть запропонувати SMB, багато хто з них донедавна відставав у адаптації та впровадженні цих технологій.

Нещодавнє дослідження показало, що серед малих та середніх підприємств країни спостерігається перехід до реальних дій щодо ІІ. Побоювання з приводу навичок та безпеки були виділені як основні бар'єри для впровадження ІІ, але дані, надані Microsoft, підтверджують, що з правильною підтримкою та навчанням SMB можуть розкрити перетворюючий потенціал штучного інтелекту.

Дослідження, проведене Edelman Mexico та Microsoft у січні цього року серед керівників канадських малих підприємств (від 1 до 250 співробітників), виявило, що 78% підприємств активно прагнуть впровадження ІІ, а 65% заохочують своїх співробітників до його використання.

Статистичне управління Канади наголошує, що малі та середні підприємства є основою економіки країни, становлячи майже 98% усіх роботодавців та забезпечуючи роботою близько двох третин усіх співробітників, а також виробляючи більше половини ВВП сектору бізнесу.

Таке величезне вплив свідчить, що найбільш продуктивний і успішний сектор бізнесу сприятиме зміцненню канадської економіки.

Серед тих малих підприємств, які вже працюють із технологіями ІІ, від 66 до 76% компаній вважають, що він позитивно впливає на продуктивність компанії, підвищуючи якість роботи, задоволеність клієнтів та залучення співробітників.

Зокрема вони повідомляють про середнє підвищення продуктивності на 31%.

При цьому малі підприємства стурбовані своєю здатністю забезпечити надійний кіберзахист під час цифрової трансформації, і майже половина з них наголошує на тому, що їм необхідно підвищити кваліфікацію співробітників, щоб вони могли ефективно використовувати ці інструменти.