The New York Times випустила критичний матеріал про український телемарафон
Від телемарафону єдиних новин населення України втомилося. Така заява зроблена у критичному матеріалі газети The New York Times, присвяченому українському телепроекту.
"Після майже двох років війни українці втомилися від телемарафону. Те, що колись вважалося найважливішим інструментом збереження єдності країни, тепер все частіше висміюється як не більше ніж рупор влади", - пише американська газета.
У статті наводиться думка глядачів, які скаржаться, що телебачення малює надто райдужну картину війни, приховуючи тривожні події на лінії фронту та підтримку України з боку Заходу, що зрештою не дозволяє підготувати громадян до тривалої війни.
"Це державна пропаганда. Всім набридла ця картинка: "Ми перемагаємо, ми всім подобаємось і нам дають гроші", - заявила керівник київського Інституту масової інформації Оксана Романюк.
Зниження довіри до телемарафону експерти розцінюють як ознаку ширшого розчарування населення у владі, "оскільки перемога на полі бою стає недосяжною".
- Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы получить возможность отправлять комментарии