Гарячі новини

"Приватбанк" попереджає про шахрайську схему

Користувачі мережі здивовані. Українці намагаються викрити хитру схему шахрайства, засновану на продажі автобусних квитків через додаток "приват24".

Відомо, що шахраї організували злочинну комбінацію на сайті infobus.eu. Про це пише сайт Знай.

Схема досить проста:

Для оплати квитка на сайті просять ввести пароль від "приват24". Так само на сайті є іконка входу через "приват24".

Якщо зайти на неї, то в самому приваті покупця перекидає у розділ зміни пароля.

Користувачам доводиться вводити свій номер карти і надавати свій пароль від особистого кабінету "приват24".

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в Приватбанку закликали клієнтів бути пильними і попередили про SMS-повідомлення від імені установи. Про це йдеться в заяві на офіційному сайті банку.

"ПриватБанк не надсилає своїм клієнтам сервісних або інших повідомлень з звичайних мобільних номерів... Також ПриватБанк не розсилає клієнтам повідомлення про блокування карт", - зазначають у фінустанові.

Також наголошується, що за останні дні служба безпеки банку зафіксувала випадки шахрайських розсилок абонентам одного з українських операторів SMS з приватних мобільних номерів про нібито блокування карток клієнтів. У тексті таких повідомлень шахраї пропонували зв'язатися з невідомими номерами з метою отримання персональних даних клієнтів.

Повідомляється, що банк спільно з операторами зв'язку вже заблокували номери шахраїв і передали інформацію в кіберполіції.

Як повідомляв портал "Знай.uа" українці отримують несподівані повідомлення про те, що банківська картка заблокована. Відомо, що рахунки обіцяють відновити, коли клієнт покаже в банку ідентифікаційний код і паспорт. Юристи заявляють, що подібні дії банку можна оскаржити, але в більшості випадків воно того не варте. Українці скаржаться, що в один момент несподівано для себе виявили, що їх платіжна картка заблокована.

За словами радника президента Асоціації українських банків Олексія Куща, вимога НБУ про перевірку клієнтів набула чинності ще в 2015 році, але зараз банки почали активніше його виконувати. Однією з причин, яка змусила банки активно перевіряти своїх клієнтів, стала боротьба з "дропами".