"Післямайданівські перерозподіли". НАБУ та САП знову повідомили про підозру екс-нардепу Пашинському та ще 6 ти учасникам афери, які у 2014 р. заволоділи нафтопродуктами на загальну суму 967 млн грн
Національне антикорупційне бюро та Спеціалізована антикорупційна прокуратура повідомили про підозру колишньому народному депутату Сергію Пашинському та ще п'ятьом особам у заволодінні заарештованими нафтопродуктами олігарха-втікача Сергія Курченка. Про це повідомляє прес-служба органів, пише сайт "Слово и дело".
У НАБУ та САП не вказують прізвища фігурантів, однак, за інформацією «Слово і справа», йдеться про Пашинського, бізнесмена Сергія Тищенка та інших осіб.
«12 лютого 2024 року при процесуальному керівництві прокурорів САП детективи НАБУ повідомили про підозру 6 учасників злочинної організації, які заволоділи нафтопродуктами на загальну суму 967 млн грн, заарештованими у справі власника так званої групи компаній «Східно-Європейська паливно-енергетична компанія». який входив до злочинної організації, яку очолює колишній Президент України», – інформує САП.
За даними слідства, 2014 року суд наклав арешт на 97 тис. тонн нафтопродуктів, ввезених в Україну з порушенням законодавства.
"Ними вирішили заволодіти один із підприємців у сфері нафтового бізнесу та топ-чиновник Адміністрації президента України, повідомляють правоохоронці.- Вони створили злочинну організацію та домоглися передачі нафтопродуктів держпідприємству, на керівні посади в якому призначили підконтрольних осіб. Надалі держпідприємство реалізувало заарештовану сировину за заниженими цінами підконтрольної організатору схеми компанії. При цьому кошти, які ця компанія сплатила частково, вивели на рахунки інших суб'єктів господарювання, що контролюються, а державний бюджет не отримав жодної гривні. Загальна сума збитків становить 967 млн. грн. Про підозру повідомили: - колишньому в.п. голови АП, народного депутата України, керівника одного з комітетів Верховної ради співорганізатора 30; - підприємцю, співорганізатору 30; - екс-директору державного підприємства; - екс-заступнику директора державного підприємства; - менеджеру державного підприємства; - керівнику приватного товариства".
Раніше засоби масової інформації повідомляли про проведення обшуків у екс-нардепа Пашинського та вручення йому підозри.
У Википедії наводяться вихваляння С.Пашинського, який називав себе найбагатшою людиною у країні, статок якої складає "10 % ВВП" :
"В июле 2018 года Глава комитета Верховной рады по безопасности и обороне Татьяна Блистив заявила, что Сергей Пашинский угрожал ей после того, как Блистив отказалась визировать сравнительную таблицу к разным версиям законопроекта № 6697 о реструктуризации задолженности предприятий «Укроборонпрома» перед Россией. По словам Татьяны Блистив, ещё первая версия законопроекта была рекомендована к принятию с нарушением регламента. В частности, текст закона менялся после писем из «Укроборонпрома», курируемого Пашинским. После того как секретариат комитета отказался делать сравнительную таблицу, Пашинский вызвал Блистив к себе в кабинет и начал ей в грубой форме угрожать[34].Генеральный прокурор Украины Юрий Луценко 17 июля рассказал прессе, что «Секретарь комитета написала заявление об угрозе физической расправы со стороны народного депутата. Это дело зарегистрировано и передано по подследственности в СБУ»[35]. В своём заявлении Блистив написала: «У нашей семьи есть реальные основания опасаться осуществления этой угрозы как самим Пашинским, так и другими лицами, поскольку Пашинский мне сказал, что я еще не знаю, кто он такой и что у него для таких, как я, есть „специально обученные люди“. Кроме того, Пашинский сообщил мне, что он очень богатый человек, а именно: что его состояние составляет 10 % ВВП Украины, а я никто в этом мире»[36][37][38].
Нагадаємо, згідно з визначенням Transparency International, прийнятим багатьма іншими організаціями, корупція — це зловживання довіреною владою заради особистої вигоди. Щоб у будь-якій організації була можлива корупція у цьому значенні, вона має відповідати декільком критеріям.
По-перше, вона має бути ієрархічною, тобто в ній мають існувати відносини влади та підпорядкування, причому влада розподілена між кількома рівнями і може бути довірена (тобто доручена на підставі довіри).
По-друге, має існувати чітке розмежування інтересів організації та особистих інтересів її функціонерів. По-третє, мають бути чіткі правила, що дозволяють відрізнити законне здійснення влади від зловживання нею.
Саме так улаштовані сучасні держави — на відміну, скажімо, від феодальної системи, яка побудована на відносинах не владних функцій, а конкретних людей, які отримують свій статус у спадок.
Приблизно так само влаштований бізнес, особливо великі компанії.
Корупція — це не лише хабарі, відкати та розкрадання.
Призначення на високу посаду родича чи друга, укладання контракту з компанією чоловіка, а також сексуальні домагання до підлеглих – це також зловживання довіреною владою для особистої вигоди.
Корупція знижує довіру громадян до держави, перешкоджає економічному розвитку, посилює бідність та нерівність. За даними ООН, щорічні збитки від корупції становлять близько 5% глобального ВВП.
Крім того, країни з високим рівнем корупції є непривабливими для інвесторів: вони не довіряють державним та фінансовим інститутам і не вкладають гроші, оскільки не можуть розраховувати на захист своїх прав.
А значить, у такій країні менше інновацій, робочих місць, нижчі за темпи зростання, пише Сигнал.
- Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы получить возможность отправлять комментарии