Гарячі новини

Детективні історії навколо американських пасажирських літаків "Боінг", які стали небезпечними?

Сотні людей можуть загинути, якщо Boeing не вирішить проблем із якістю своїх літаків. Про це в Конгресі США заявив інженер Сем Салехпур, який пропрацював у компанії більше десяти років, повідомляє The Guardian.

За його словами, у авіабудівника «немає культури безпеки», а співробітників, які піднімають на сполох, «ігнорують, маргіналізують, наражають на загрози, усувають і навіть гірше».

Салехпур закликає припинити експлуатацію всіх літаків 787 Dreamliner, тому що виявив у них проблему із зазорами між ключовими секціями.

Він каже, що боїться «фізичного насильства» через свої слова.

Нагадаємо, що раніше колишнього співробітника Boeing, який давав свідчення проти компанії, було знайдено мертвим через кілька днів після засідання. А президент авіакомпанії Emirates Тім Кларк заявляв, що жадібність акціонерів та топ-менеджменту майже занапастила компанію Boeing.

 

Другий викривач Boeing помер за дивних обставин, повідомляє Newsweek.

Колишній співробітник компанії Джошуа Дін помер після несподіваної хвороби, заявила його родина.

Раніше Дін звинуватив Boeing у ігноруванні дефектів при виробництві 737 MAX.

Літаки цієї серії часто потрапляли в аварії та мали проблеми з безпекою останніми роками.

Нагадаємо, що менше двох місяців тому застрелився Джош Барнетт, який незадовго до цього також давав свідчення проти виробника літаків.

Після цього ще один інженер компанії дав свідчення у Конгресі США та заявив, що боїться «фізичного насильства» через свої слова.

Че пишуть росзмі, компанія Boeing під час виробництва літаків 787 зіткнулася з нестачею теплообмінників через санкції проти Росії. Про це повідомила газета The Wall Street Journal.

Нові постачальники не можуть забезпечити таку кількість пристроїв.

«У нього більше проблем із запчастинами, але цього разу вони не пов'язані з виробничою плутаниною або літаком 737. Виною всьому санкції проти Росії, які досі пронизують ланцюжок постачання виробника реактивних літаків», — пише WSJ.

Там уточнили, що йдеться про теплообмінники для систем кондиціювання повітря на борту.

Boeing хоче збільшити виробництво широкофюзеляжних літаків.

Однак нові заводи у США та Британії не справляються із завданням.

Раніше у США рекомендували перевірити літаки Boeing.

Зокрема, FAA доручило перевіряти заглушки дверей у повітряних суднах через те, що у січні біля судна Alaska Airlines відвалилися вікно та частина фюзеляжу.