Гарячі новини

Лукаве "зшивання" України, Або чим пояснити політику "Укрзалізниці"" по відношенню до Луганщини

Дістатися з підконтрольної части Луганщини до Київа сьогодні -  суцільна  проблема. Ані  транспорту, ані -квітків. Як наголошують луганчани, така політика "Укрзалізниці" по відношенню до Луганщини украй негативно впливає на "зшивання" країни, на свідомість людей, а також на  інвестиційну привабливість регіону, а відповідно на темпи його відбудови, та темпи розвитку економічних зв’язків.

Кількість візитів міжнародних організацій і фондів до Донецької області в рази більша, ніж до Луганської. І основною з причин цього є незручність транспортної інфраструктури Луганщини, а саме залізничного пасажирського транспорту.

Голова облдержадміністрації Юрій Гарбуз, враховуючи численні звернення жителів області, незадоволених змінами графіку руху пасажирських поїздів ПАТ «Укрзалізниця» на 2017-2018 роки, звернувся до Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана, Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна, заступника Міністра інфраструктури України Юрія Лавренюка, ПАТ «Українська залізниця» та народних депутатів від Луганщини щодо відновлення курсування потяга № 134/135 Лисичанськ – Київ або перегляду графіку руху потяга сполученням  Лисичанськ – Ужгород з прибуттям до Києва у ранковий час та відправленням у напрямку Лисичанська – ввечері, залишивши поїзд № 409/410 Лисичанськ – Харків. 

Нагадаємо, що з 10 грудня скасовано потяг № 134/135 Лисичанськ – Київ з прибуттям до Києва у ранковий час та відправленням – у вечірній, який має попит серед усіх верств населення (внутрішньо переміщених осіб, відряджених службовців, студентів, підприємців та людей, які потребують медичної консультації, адміністративних послуг тощо).

Швидкий потяг сполученням Лисичанськ – Ужгород (відправлення з Лисичанська – 6.25, прибуття до Харкова – 11.55, Києва – 22.31, у зворотному напрямку: відправлення з Києва – 11.46, Харкова – 22.45, прибуття до Лисичанська – 4.15), який є альтернативою вищевказаному, має незручний розклад руху та потребує додаткових витрат пасажирів на ночівлю.

Слід зауважити, що скасованим потягом користувались також жителі тимчасово непідконтрольної українській владі території, які перетинають лінію розмежування через КПВВ «Станиця Луганська» (до 9 тисяч осіб на добу), який у зимовий період функціонує з 8:00 до 17:00.

Щоб дістатися зі Станично-Луганського району до залізничних станцій у містах Лисичанську та Рубіжному потрібно не менш як 3,5 години, враховуючи блокпости, розташовані за маршрутом, які у нічний час не працюють. Зазначені обставини ускладнюють можливість користування потягом Лисичанськ – Ужгород за запропонованим графіком.

"Політика Укрзалізниці до жителів Луганської області, як до "скотів", бажання яких не треба враховувати, елементарні норми комфорта і санітарії це не для нас. І саме річ зараз, даже не про тарганів у іржавих і брудних вагонах. А, про елементарні речі, доступу до яких, вирішили остаточно нас позбавити. Соціальна напруга росте, можливе це комусь до вподоби? Рубіжанська міська рада, одностайно сьогодні підтримала моє звернення", - доєднується до пробеми і депутат Рубежанської міськради Денис Денищенко.

На сьогоднішній день сполучення міста Рубіжне Луганської області зі столицею залізничним транспортом можливе двома потягами: № 138 «Лисичанськ-Хмельницький», що прибуває за півтори години до відкриття метро, другий поїзд № 45 «Лисичанськ-Ужгород» - за півтори години до закриття метро (о 04:05 і 22:31 відповідно).

Поїзд № 45/46 з Ужгорода до Лисичанська в УЗ призначили, відмінивши більш зручний для людей потяг № 134 Київ-Лисичанськ. Поїзд з Ужгорода до Лисичанська прибуває о 04:15 ранку! А у зворотному напрямку, з Лисичанська, вирушає о 6:25. Але ж Лисичанськ - прифронтова зона, за 20 км - війна. І у будь-яку мить, при загостренні ситуації на лінії розмежування, штаб АТО може закрити на ніч (з 20:00 до 06:00) блокпости між Лисичанськом-Сєвєродонецьком-Рубіжним. 

Оптимальним часом відправлення з Києва громадяни вважають час з 19:00 до 21:00 з прибуттям до Рубіжного у період з 09:00 до 10:00. А оптимальним часом відправлення з Рубіжного – о 20:00 з прибуттям до Києва у період з 08:00 до 09:00. 

Тому, відповідно до статей 13 та  19 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» №93-IV від 11.07.2002 року, Денищенко направляє до Рубіжанської міської ради текст Звернення депутатів Рубіжанської міської ради Луганської області до Президента України, Народних депутатів України, Прем’єр-міністра України, голови Луганської ВЦА, в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця», міських, сільських, селищних голів, депутатів місцевих рад Луганської області.

Народний депутат від БПП Віталій Курило  також звернувся до керівництва ПАТ «Укрзалізниці» щодо відновлення Київ-Лисичанськ-Київ у зручний для громадян час.

«До мене, як до народного депутата України, під час роботи у виборчому окрузі в Луганській області, масово звертаються місцеві мешканці щодо не доречності знаття з руху потяга 134/133 Київ-Лисичанськ-Київ, який сприяв швидкому та зручному проїзду громадян з адміністративного центру Луганської області до столиці України й в зворотному напрямку.По факту, даний поїзд мав досить зручний час відправлення, як з міста Києва, так і з міста Лисичанськ, що сприяло підвищеній діловій активності в Луганській області та розвитку даного регіону», – відмічає Віталій Семенович у своєму листі до в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Є.Кравцову.

 Він підтверджує, що скасування потягу 134/133 Київ-Лисичанськ-Київ стало серйозною проблемою для мешканців Луганської області.

Тому п. Курило просить Є.Кравцова прийняти невідкладні рішення та встановити графік курсування потягів сполученням Київ-Лисичанськ-Київ з часом відправлення з Києва пізно увечері та прибуттям в Лисичанськ в першій половині дня і відправленням з Лисичанську у вечірній час з прибуттям до Києва в ранкову годину.

Нарешті, питання  взяв під свій особистий контроль голова Луганської обласної державної адміністрації, а депутати також  мушуть стучатися  до всіх інстанцій  і  мутатися питанням - яка  ж "світла" голова усе це розробляє? Мабуть, ті голови  знов дивляться в іншу сторону і їм знову не до "зшивання" України.

Ostrovok