Горячие новости

Від підвищення утричі тарифів на вантажні перевезення залізницею особливо постраждає гірничо-металургійний комплекс, на який припадає 45% перевезень

Від потенційного підвищення утричі тарифів на вантажні перевезення залізницею, про яке недавно заявило керівництво ПАТ «Укрзалізниця», постраждає українська промисловість, експортери та аграрії, а негативні наслідки на собі відчує кожна людина.
 
Про це у коментарі бізнес-порталу UAprom заявив голова парламентського Комітету з питань промисловості та підприємництва Віктор Галасюк, пише  ZIK.
 
«Особливо постраждає гірничо-металургійний комплекс, на який припадає 45% вантажних перевезень УЗ, а також майже чверть експорту і промвиробництва. Також серйозно потерпатимуть аграрії. Потенційний виграш державного монополіста «Укрзалізниці» буде повністю знівельований і перевершений негативними макроефектами – падінням експорту, погіршенням платіжного балансу, ослабленням гривні і зростанням інфляції», – заявив Віктор Галасюк.
 
Народний депутат спрогнозував, що кожна людина відчує цей негатив на собі – хтось за цінами в магазинах і знецінення національної валюти, хтось – втративши робоче місце.
 
«Промисловість сьогодні потрібно всебічно підтримувати, в тому числі шляхом стримування енергетичних і залізничних тарифів», – наголосив Віктор Галасюк.
 
Депутат, відповідаючи на питання про те, що для вирішення всіх стратегічних проблем УЗ потрібен трильйон гривень і 30 років (про що недавно заявив топ-менеджмент компанії), зауважив, що дуже дивно чути такі заяви.
 
«У минулому році вартість вантажних залізничних перевезень зросла більш ніж на 40%. «Укрзалізниця» зібрала додаткові мільярди з промисловості, аграріїв і інших промспоживачів. Зобов’язувалися замовляти вітчизняні вагони з українського ж металу. Але, за наявною у мене інформацією, річний план капітальних інвестицій в цьому році поки що виконаний менш ніж на 20% (за перше півріччя інвестовано 3,5 млрд грн із запланованих 18,4 млрд грн)», – ідеться у публікації.
 
Як зауважив Віктор Галасюк, таким чином, тарифи піднімають, величезні гроші з українських виробників викачують, а проблему з перевезеннями, зокрема, з дефіцитом локомотивів і вагонів, вирішити не можуть, навіть попри наявність коштів.
 
«Очевидно, не гроші або тариф сьогодні є «вузьким місцем» УЗ. Потрібно шукати резерви, переходити на стратегічний, а не ситуативний менеджмент, налагоджувати державно-приватне партнерство», – резюмував голова промислового комітету.
 
Нагадаємо, раніше фінансовий директор УЗ Андрій Рязанцев заявив про те, що рівень економічно справедливого тарифу на перевезення вантажів залізничним транспортом повинен бути в три рази більшим від чинного, а без підвищення тарифів неможливо очікувати суттєвих позитивних змін у розвитку залізничних перевезень.
 
  Читайте більше тут: https://zik.ua/news/2018/09/13/viktor_galasyuk_pro_pidvyshchennya_taryfiv_na_uz_kozhen_ukrainets_vidchuie_tsey_1405503