Гарячі новини

«Укрзалізниця» запустила чат-бот у соцмережах. Зокрема, через нього можна купити квитки та замовити їжу під час поїздки

«Укрзалізниця» 12 січня запустила перший чат-бот у Viber та Telegram. Він дозволить громадянам купувати та повертати квитки, замовляти харчування під час поїздки, переглядати розклад руху. Він також інформуватиме про прибуття поїзда, запізнення, номер колії тощо.Про це йдеться у повідомленні компанії.

Платити за квитки можна безпосередньо в боті (у Viber або Telegram). Для цього можна прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.

«Укрзалізниця» реалізувала цей проєкт спільно з технологічним партнером Visa та компанією Middleware Inc. (США) — на базі технології Corezoid Hyperautomation Engine.

Компанія Middleware вперше у світі інтегрувала технологію оплати у чат-боті в месенджері за допомогою токенів Visa. Технологія використання токенів робить платежі у чат-боті більш безпечними.

Бот розмовляє трьома мовами — українською, англійською та російською — і надає можливість зворотного зв'язку. У першому релізі для замовлення доступні квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад.